مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

هیجان در لیگ برتر بسکتبال| آویژه دوباره به مهرام رسید

  • کد خبر: ۱۰۱۶۲۹
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
هیجان در لیگ برتر بسکتبال| آویژه دوباره به مهرام رسید
لیگ‌برتر بسکتبال امروز با انجام پنجمین بازی مرحله دوم برای نماینده مشهد پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پنجم از مرحله دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال امروز آغاز می‌شود و نماینده مشهد باید در دیداری سخت مقابل مهرام تهران به میدان برود. آویژه صنعت پارسای مشهد که با چهار پیروزی صدرنشین بلامنازع جدول گروه D رقابت‌های این مرحله لیگ‌برتر بسکتبال است، در شرایطی به‌مصاف مهرام مدعی می‌رود که هم در دور رفت این تیم را با شکست بدرقه کرد و هم در بازی برگشت از مرحله اول لیگ‌برتر توانست شاگردان مصطفی هاشمی را از پیش‌رو بردارد تا همه نگاه‌ها به‌سوی این تیم جلب شود.

شاگردان سرجان ایوانوویچ که روی دور پیروزی گام برمی‌دارند، امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در تالار آزادی به‌مصاف مهرام می‌روند تا سومین پیروزی پیاپی مقابل این تیم را به‌نام خودشان ثبت کنند. این درحالی است که ستاره‌های مهرام هم زخم‌خورده از آویژه به میدان پا می‌گذارند و بعید است به این سادگی‌ها پا پس بکشند. از سویی دیگر، آویژه با برتری در این بازی می‌تواند صدرنشینی‌اش را قطعی کند و در دور پلی‌آف با قرعه بهتری رو‌به‌رو شود. در دیگر بازی این گروه خانه بسکتبال خوزستان هم پیش از این بازی مقابل مس کرمان به میدان می‌رود.

سرجان ایوانوویچ، سرمربی آویژه، درباره بازی حساس امروز تیمش مقابل مهرام گفت: «هنوز همه‌چیز تمام نشده است و نباید با این چهار برد مغرور شویم. با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم دو بازی باقی‌مانده در این مرحله را هم با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.» وی ادامه داد: «در مرحله پلی‌آف کار دشوارتر و بازی‌ها حساس‌تر می‌شود. امیدوارم در مرحله پلی‌آف هم نمایش خوبی ارائه کنیم. برای هر بازی و هر مرحله برنامه داریم و امیدواریم از پلی‌آف عبور کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->